Zbog Vaše sigurnosti i zadovoljstva, te izgradnje međusobnog povjerenja, razumijevanja i partnerskog odnosa Vas kao pacijenta i zdravstvenih djelatnika, želimo Vas podsjetiti na Vaša prava regulirana Zakonom o zaštiti prava pacijenata (NN 169/04 i 37/08).
Pravo na suodlučivanje i iznimka od prava na suodlučivanje
Pravo na obaviještenost i odbijanje primitka obavijesti
Pravo na prihvaćanje ili odbijanje dijagnostičkog ili terapijskog postupka
Zaštita pacijenta koji nije sposoban dati pristanak
Zaštita pacijenta nad kojim se obavlja znanstveno istraživanje
Zahvati na ljudskom genomu
Pravo na pristup medicinskoj dokumentaciji
Pravo na povjerljivost
Pravo na održavanje osobnih kontakata
Pravo na samovoljno napuštanje zdravstvene ustanove
Pravo na privatnost
Pravo na naknadu štete
Obavijest o načinu podnošenja pritužbi
Obavještavamo korisnike usluga Specijalne bolnice MEDICO da pritužbe na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku neposredno u Specijalnoj bolnici MEDICO na prijemnom pultu (Obrazac za pohvale i pritužbe)
Ujedno se pritužba može podnijeti u pisanom obliku i putem pošte, telefaxa ili elektronske pošte na:
Specijalna bolnica MEDICO, Agatićeva 8, HR-51000 Rijeka ili na fax broj: 051/680-862 ili na e-mail adresu: medico@medico.hr
Na Vašu pritužbu odgovorit ćemo u pisanom obliku najkasnije 8 dana od dana primitka pritužbe. Molimo Vas da prilikom podnošenja pritužbe navedete kontakt podatke (ime i prezime te adresa za dostavu odgovora).
Vaše je pravo istodobno podnijeti pritužbu ministarstvu nadležnom za zdravstvo:
Ministarstvo zdravstva, Ksaver 200a, 10000 Zagreb
Sve pritužbe na rad zdravstvenih radnika ili bilo koju pritužbu vezanu uz ostvarivanje prava iz područja zdravstvene zaštite možete javiti na besplatni “Bijeli telefon” Ministarstva zdravstva: 0800 – 7999
Tijekom boravka u bolnici molimo Vas da poštujete odredbe Kućnog reda i upute osoblja.